Till Jasmin. För att du är en sådan person som gör världen vacker.

 

Hon med röda läppar

hjärtan

på benen och

ett arkiv av bilder även

Du

kan känna

 

Hon som ger sitt

hjärta

till de som inte ätit det

gift

som förblindar bara

Dig

trots att du ändå aldrig skulle se

 

Hon som finns och som

andas

och som älskar och som

ser och som vill

och som

skriver

för att det är precis så

Du ska vara

 

Hon som är

för att hon

är

lika fin

som de hjärtana

hon delar ut till

Dig

 

 

Comments
Written by: Jasmin

Alltså åh åh åh gånger tusen världens finaste Julia. Du är så otroligt underbar (och nu har du fått mig tårögd, how could you?) du är så satans vacker & bra & keep your head high, du är stark. Puss puss puss fatta hur glad jag är nu? Tack gånger tusen, verkligen.



Talangfulla människa. Och även om du inte tycker om kramar så skulle jag nog kramat om dig om du fanns där. Eller typ le mot dig och säga att du är jättefin: fast jag ler bakom datorskärmen och skriver att du är jättefin.



Så nu ler jag och skriver att du är jättefin.

2010-08-22 | 16:18:46
http://childhoodlight.blogspot.com
Written by: julia

wow du skriver verkligen hur bra som heslt!!!!

2010-09-06 | 18:48:51
http://myrocket.blogg.se/

Leave your thoughts here:

Name:
Remember me?

Email: (only for me to see)

Your website:

Response:

Trackback